..six days before my journey.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jill hendriks - WaarBenJij.nu ..six days before my journey.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jill hendriks - WaarBenJij.nu

..six days before my journey..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg jill

02 November 2007 | Nederland, Amsterdam

hoiiiiii..
eindelijk is het dan zover..
8 november is de dag ik vliegen naar thailand mag ...
yihaaaaaaaaaaaaaaaaa..
heb dr ongelooveloos veel zin in,kon het maar niet geloven maar nu beginnen de kriebels toch echt te komen ...
wauw eindelijk zie ik mijn wijffie ook weer en samen met haar ga ik deze mooie fantastische reis maken..
ik heb totaal geen idee wat me te wachten gaat staan maar ik laat het allemaal op me af komen..
ik hou jullie op de hoogte..
thailand here i come...
big kissss

  • 02 November 2007 - 19:36

    Dominique:

    hoii jill het word heel leuk maar ik ga je missen snik maar het is heel leuk haha lekker in het zonnetje en michien kom je wel andere vriendine tegen:) en dan word je lekker bruin onder het zonnetje en je haar vet gaaf

  • 02 November 2007 - 19:39

    Dominique:

    jill die poppetjes doe ik voor jou elke dag neer zetten voor je :) :( >:( ik stuur gewoon maar wat gewoon popies voor je hahahahaha:+ xxxxxxxxxxxxxx
    Dikke groeties van je zusie doeii:) :( >:(

  • 02 November 2007 - 19:42

    Gabriel:

    hoii mijn liefe zuz je hebt nu all drie reactie en het worden er wel 10.100 zo veel hahaha lekker veel voor je een een heele fijne reis naar thailand doeii I MISS JOU:)))))))):))))))))))

  • 02 November 2007 - 19:48

    I Am Gonna Miss You:

    8 november is de dag dat mijn zuz...
    dat mijn zuz naar thailand mag en het is bijna 11 november I a gonna miss jou maar ik ga je bijna I miss jou hahaha:) :( :) :( :) :) :( :( :) :(* :) :( :) :( :) :) (: doeii I amm gonna miss you dagg jillie

  • 02 November 2007 - 23:47

    TessCo ( Buuv):

    Buuv,

    Nog paar dagen voor the kick off!! SPANNEND..HoorH auwe... Vind het uber uber :) cool voor je en gun het je zo!!.. finally.. Maak er een te geake tijd en geniet ervan, maargoed daszz logisch.. Zal hier af en toe ff kijkje nemen hoe de zaken ervoor staan...

    Zal je missen, ben van je gaan hauwe auwe ;)

    Kick some ass and take care!!

    x X x TeszzzzzzzCo.Fruity85

  • 03 November 2007 - 09:35

    Dustin:

    hoii jill lekker geslaapen of heb je nog... kriebels dat zall het wel zijn... mAAR IK STUUR JE ELKE DAG 10 BERICHIES... OF MEER KAN OOK ALS JE HET ...WILT EN IK MISS JE NU ALL EN DAT... IS HEEL ERG SNIKIE en ik hoob dat ...het heel leuk word voor je... en i am gonna miss... jou doeii...doeii;)

  • 03 November 2007 - 09:40

    Ruby:

    hoii jill ik moch van domi op de computer en domi heeft gedaan wat je zij en ik heb heel veel te vertelen haha en wil je popies hier krijg je ze en daarna heb ik je zo veel te vertelen;(;):):( jill ik ga je heel erh missen en iedereen roy ook en ik ook iedereen van de familie en ik ga je heel veel vraagen en stuur het dan naar mij toe ooke wat dat is ooke hier komt de eerste vraag jill wil je een huisdier vraag 2
    hoefeel kinderen wil je

  • 03 November 2007 - 09:48

    La Mama:

    Zo mijn oudste schat. Jij gaat naar een ver vreemd land,waar je allerlei indrukken zult opdoen van de mensen en hun cultuur. Drink het in je op, omarm andere gewoontes, en breng ze mee terug hier naar Nederland, opdat wij verrijkt worden. Op je 7e jaar zijn we met jou en je broer en papa met de bus naar Turkije geweest. Het was een belevenis voor je, je vond alles spannend, en het eten een verademing. Toen wist La Mama dat je een globetrotter bent! En inderdaad je bent al in vele landen geweest. Probeer zoveel mogelijk hier neer te schrijven wat je ziet met je ogen en wat je aanraakt in je hart. Schrijven zoals je praat, dan komt alles goed.

    XXX Mama

  • 03 November 2007 - 12:23

    I Am Gonna Miss Jou:

    jill ik miss je zo erg echt ik meen hyet maar dat geloof je wel hè natuurlijk en Djoeke die vind jou heel stom

  • 03 November 2007 - 15:38

    Desperate Housewife:

    Wijffie !!!
    Daar ga je ..
    To dreamland!

    lekker naar Roos toe ook!
    Komt helemaal goed en weet zeker dat je een goude tijd gaat krijgen daar!
    Geniet elke minuut en besef wat je aan t doen bent al te vaak !!
    Geloof me het is zoww over en dan zit je weer hier in dat GAT!
    Zoals me wijffie's weten ga ik me best doen om te komen met oud en nieuw yeahh!!!
    Leef, dans, huil, lach, bid , vecht en bewonder!!!!!!!!!!!!!
    Hou van je !!!En geef Roos van mij een knuffel van 30 min en een jacky haha

    Schat GENIET denk aan je (jullie) !!

    Big Kissesss and hugssss


  • 03 November 2007 - 18:48

    Mams Van Jane:

    Lieve Jill,wat leuk voor je (jullie) geniet van elke seconde dat je daar bent en lach je mooie tanden bloot,

    GO GIRL!!!!!!!!!

  • 04 November 2007 - 10:08

    Sarah Lee:

    hey mop,

    wat is het snel gegaan, je gaat donderdag al weg.... echt helemaal te gek dat je gaat, en idd eindelijk je wijfie weer ff zien!!! zal jullie allebij goed doen...
    daarentegen ga ik je wel erg missen, hihi...!!!

    wijfie, heel veel plezier, ga ervan genieten(dat hoef ik je natuurlijk niet te zeggen)!!! geef roos een dikke knuffel van me en maak er een tegekke 2 maanden van.....

    laf you, dikke kuszzzz....(K)

  • 04 November 2007 - 23:02

    Desiree:

    hey gekke lieve meid! hier een berichtje van je ouwe tantie, pas op jezelf he!!!!....en schrijf veel hier zodat we allemaal kunnen lezen hoe het met je gaat! hou van jou!!!! dikker pakkerd!!!!

  • 05 November 2007 - 16:31

    Petra:

    heyyyy leuk gedaan man!! ook leuk om te weten wat jullie allemaal uitspoken daar aan de andere kant v.d. wereld!!xxx

  • 06 November 2007 - 13:09

    Suzy Q:

    Wijffie daar ga je dan.... Nog 2 daagies Yihaaaaaaaaaaaa.
    Hoop dat je echt een te gekke tijd krijgt daar samen met je wijffie !!
    Zal je wel enorm gaan missen !!

    Geniet van de tijd daar, maak genoeg foto's en hou ons op de hoogte hier ;)

    Geef Roos een dikke Knuffel van me

    Laf You Xxxxxxxxxxxx

  • 06 November 2007 - 19:06

    Alex:

    Wow, de tijd gaat snel zeg.
    Doe je wel voorzichtig daar!
    En geniet van het land...het is erg mooi daar qua natuur en zo.

    Ben jaloers hoor...have fun!

    x

  • 07 November 2007 - 19:08

    Ik Ben Gek En Ik Ben:

    ik zal je erg missen jill maak er een leuk vakantie van

  • 07 November 2007 - 19:09

    Domi Nurd:

    ik zal je erg missen en een maand geen gouden kooi he liefs dustin

  • 09 November 2007 - 11:47

    ..dominique..:

    hoii jill is het all leuk op thailand? en je bent toch met rachella en je kan 2 maanden geen goudenkooi kijken maar dat geeft toch niet ik kan dat wel vertellen en ik mag niet van mama beltegoed voor tien euro of een niewe credit card want ik ben pas 8 jaar maar ik kan je toch terug schrijfen op deze site hihio en 10.1000 zoenen aan jill mijn liefe zuz doeii jill

  • 09 November 2007 - 17:00

    Heidi:

    Hé Jill,

    Al Lekker genoten van het lekkere weer?
    Lekker eten, zonnen, stappen, reizen, heerlijk, ik zou er voor tekenen!!!
    Heel veel plezier en geniet ervan,
    we houden je op de hoogte.

    x Heidi

  • 09 November 2007 - 17:06

    Mij:

    He zuster je broertje hiero, ben je al aant aftellen 2 maandjes in het paradijs?
    ik mis je grote bek nu al veel plezier daar en doe je wijffie de groeten. love you XX

  • 09 November 2007 - 17:07

    Mij:

    En dustin niet zo over je zusje !!!!
    WIJSNEUS!!!!!!!!!!

  • 09 November 2007 - 19:25

    Petra:

    heyyy wijfie hoe is het daar?vast en cker wel onwijs!!l en al van een paar massage,s genoten? hoop snel wat van je te horen

    have fun!!

    xxx

  • 10 November 2007 - 23:34

    Rochella:

    Wijfie..... tot zo.... Ohwww I love you so!!!!! Spannend xxx

  • 10 November 2007 - 23:35

    Rochella:

    En een mooie site, die gaan we ff vol stoppen :P

  • 11 November 2007 - 12:56

    La Mama:

    Zo nog maar een paar uur en dan komt Rochella. Zijn jullie lekker samen. Dan internetcafe zoeken en schrijven hoe het daar allemaal is. Nou wij kunnen jullie zeggen dat het hier niet zo'n mooi weer is en vanavond met de kids langs de deur want het is de 11e van de 11e. Lekker guur wind met gratis regen en harde wind. Wat zeg je is het daar 31 graden? Je hebt werkpaarden luxepaarden toch? Ik heb gelachen net die reaktie van domi over die telefoon,..............het komt goed!

    Love you, groeten van ons allen en XXX La Mama

  • 11 November 2007 - 16:50

    TesscO.:

    Moguhhhhh buuv,

    Nou gaat je goed af thailand (had ook niet anders verwacht)! dat terug smsen van mij is ff drama weet niet hoe het komt.... Nou nog ff en dan is roos bij je :D ..Spannend hoorh.....Yeahhh... Geniet mop!! Keeeeeeep Youre Soul Aliveee.... and Kickin

    Vanuit het altijd zonnige ijmuiden aan zee!! ;)

    (K)

  • 11 November 2007 - 19:25

    Sanne:

    Wijffie!! Mis je al hoor!! Jij bent er nu al 3 dagen...ben echt benieuwd wat je allemaal uitspookt :)...denk aan jou!!!! dikke KuZ!!!

  • 12 November 2007 - 14:42

    Jane:

    Lieverd.. had niet anders gedacht ... als dat je met een lach op je gezicht zou lopen!!
    geniet denk aan jullie!!

    kussssssssss

  • 12 November 2007 - 18:49

    Linda:

    heey wijfie!
    you are there.. hell yeahh!
    word alleen maar genieten voor jou en rochel en dat is zwaar verdiend!
    hou jullie in de gaten want het word nu helemaal een dolle boel daarzo en daar komen natuurlijk heerlijke gekke verhalen van.. dus hou ons op de hoogte!
    dan genieten wij vanuit hier met jullie mee ;)
    dikke vette kuszXx

  • 16 November 2007 - 16:40

    Ruby:

    Heeey Jill!!
    ik ben nu bij mama, het internet is weg bij me pa. je had mij ook nog een sms'je gestuurt, eerst kreeg ikm een deel ervan toen het hele sms'je. ik dacht wie is dat noiu weer maar nu weet i het weer! jij was het! ik mis je verschrikkelijk!! :( ikm hoop dat jij het leuk hebt daar op school gaat het ook heel goed mijn laagste cijfer is een 6. mijn hoogste een 9,2 (voor wiskunde!!:D). is ett mooi daar? ik hoop van wel! :P en dat eene bericht van 2 novenber was nie van mij was van domi :P
    jou profiel is echt super! maaar ja ga nu stoppen met schrijven wante anders wordt het te veel. kussiezzzzzzzzzz
    van je lieve zusie Ruby

    XxXxX

  • 28 December 2007 - 09:56

    Dominique:

    heey jill ik miss je heel erg maar hoe heb jij het gehad met kerst ik heb super veel kadootjes gekregen van roy en heidi:-D en harry had Mrs bean holiday gekregen en ik heb hem getrokken en ik wou nu wel naast je staan en bij die leeuw gewoon omwijs gaaf ben jaloers
    en die kindertjes wat schatig en die olifant en die twee leeuwen die met elkaar stoeien gewoon veel te gek
    maar rachelle is er maar ik ga nu doeii want mijn vingers doen pijn doei

    g
    r
    o
    e
    t
    j
    e
    s

    d
    o
    m
    i
    n
    i
    q
    u
    e

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Februari 2008

final destination..

29 November 2007

...the north ...

13 November 2007

**bangkok**

02 November 2007

..six days before my journey..
jill

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 14934

Voorgaande reizen:

13 December 2009 - 02 Februari 2010

estudio espanol..

08 November 2007 - 09 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: