**bangkok** - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jill hendriks - WaarBenJij.nu **bangkok** - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jill hendriks - WaarBenJij.nu

**bangkok**

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg jill

13 November 2007 | Nederland, Amsterdam

hoi hoi everybody...
zo ik weet echt even niet zo goed waar ik moet beginnen hoor ..maar goed bij het begin dan maar het lijkt alleen alweer zo lang geleden..
heb een goeie vlucht gehad,alhoewel ik af en toe echt even de bibbers had..
veilig aangekomen dus ..
dr stond iemand op me te wachten met heel groot mijn naam op een bordje ik voelde me net een ster..heel goed mijn reis kon beginnen..
op naar het hotel...
wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.....
dat was echt zoveel beter dan ik me had kunnen voorstellen wat a place..
superdeluxe..
ik kwam op mijn kamer en deed mijn gordijnen open en viel echt bijna te pletter..
wat een uitzicht zeg...
zat op 12 hoog en ik voelde me net king of the world.
ik had even een dagje om bij te komen rond te kijken en vooral om het lekkere thaise eten uit te proberen..
je hebt hier van die kraampjes en als je daar wat gaat eten krijg je echt vers en snel je maaltyd voor 50 bath dat is een euro ..
lachertje niet ..ik hou dr van..!!
alhoewel alles zo goedkoop is vliegt je geld toch erg hard..

de volgende dag had ik een fietstocht door bangkok,en ook die was helemaal geweldig je kwam langs plaatsjes waar je normaal als toerist nooit zou komen.
iets wat leek op een krottenwijk maar als je dan naar binnen keek vet groot een flatscreen en stereo installatie zag staan..
het oog zegt hier dus helemaal niets..
op de thaise markt zaten allemaal kippen in hokken dan kon je dr een uitzoeken en werd ie even voor je geslacht 2min kon je hem meenemen..
dat vond ik niet zo fijn om te weten eigenlijk..het liefst zou ik ze lekker laten scharrelen..
we gingen naar het water om over te steken met een grote kano weet even niet hoe het heet..vet grappig bootje in ieder geval je moest echt uitkijken dat je dr niet uitviel ..
aan de overkant kon ik gewoon echt niet geloven dat het hetzelfde land of stad was..wat een verschil van auto s uitlaatgassen bussen hoge gebouwen staddrukte,naar rust geen auto s alleen maar jungle, groen,vogeltjes die je hoort fluiten en vooral frisse natuur..
dat was echt heerlijk...
je moest nog uitkijken ook want de fietspaadje waren zo smal dat als je niet oplette je ook echt in de jungle lag want je had 2 meter afgrond zeg maar als je viel dan lag je beneden en daar was water en daar waren slangen..IEKSSSSSSSSS.
ik keek wel uit ..ik dacht dat ik een krokodil zag zwemmen helemaal perplex was ik, maar het was een varaan..echt big en huge was ie in ieder geval ..
de tocht was echt geweldig en leerzaam..

dr lopen hier heel veel omgebouwde en ik moet zeggen dat ze mooier zijn dan menig vrouw..
vind bangkok een geweldige stad en de thai geweldige mensen allemaal lief aardig en erg behulpzaam..

jaja het was zover ik kon me wijffie gaan ophalen van het airport,spannendd..
tydje niet gezien natuurlijk,drvlucht had vertraging en toen ze eindelijk geland was stond ik gewoon een half uur bij de verkeerde uitgang te wachten..lekker slim dus..
ik snel naar die andere en gelukkig ik was nog op tyd,ze kwam net door de uitgang heen gelopen..
het was leuk maar ook echt supervreemd om elkaar weer te zien..
gister hebben we gegeten in de hoogste toren van thailand(86verdiepingen ong 500m hoog) dr was een buffet heerlijk bunkeren dus ..
aan het einde vroeg ik aan een serveerster of dat ze ook desserts hadden en ze ging kijken komt ze terug met twee bakken ijs..dus wij zo waar haalt ze dat nou vandaan blijkt dat dr een hele dessert kant was,shit zaten wij met dat ijs: nou daar wist rochel wel wat op..,die zag een bord op een tafel staan met de veronderstelling dat dr niemand zit dus die gooit die coupe om op het bord nou dat was wel handig natuurlijk dus ik ook,inplaats dat we nou gewoon die kommen met ijs op die tafel zetten..afijn 2min later komt dr dus iemand en die gaat aan die tafel zitten nou we hadden het niet meer wat erg,als ze maar niet dr achter kwamen dat wij dat hadden gedaan..later toen we weer bij onze tafel waren,(dat duurde even want ze hadden een chocoladefontein)hebben we echt krom gelegen..echt weer wat voor trouble en trebble..

vanochtend hebben we de bus gepakt naar pattaya weg uit de grote stad en op zoek naar...............................................................................................................................................................

  • 13 November 2007 - 10:36

    Linda:

    hahaha wijfie leuk verhaal!! lijkt me heerlijk daar.. en je bent er net dus nog genoeg te doen en te zien!!
    trouble en trebble.. zei toch al dat er leuke verhalen van zouden komen hihi
    zie jullie al helemaal zitten daarzo met dat ijs haha te gek.
    mucho kissis for both! ;)

  • 13 November 2007 - 10:38

    Linda:

    Top foto'tje ook trouwens!!
    (k)

  • 13 November 2007 - 19:28

    Tessco:

    whaaaaaaa en wat een verhaal zie ze al zitten idd!! echt leuk man :D... Foto's zijn thop...

    Veel plezier meidennnnnn!!

    xXx

  • 13 November 2007 - 20:07

    Suus:

    Wijffie what a story...Heerlijk leventjuh denk :D.
    Wauwieee wat een land!! En je bent indd lekker toeristig bezig, super !!
    Ohhhh slangen, kijk dat is iets wat ik nou wel weer eng vind aan zo een avontuur, die wilde beesten :S.

    Boefies zijn jullie ook he, trouble & trebble :D
    Nou wijffie's heel veel plezier, geniet ervan, en voortaan verder kijken dan jullie neus lang is als jullie op zoek zijn naar dessert's ..hihi

    Big (K)

    And nice picture's...Te gek land mannnn

  • 13 November 2007 - 20:14

    Jane:

    Wijffie

    Leuk verhaal..
    helemaal blij voor je !!!!!
    Denk aan jullie!!!

    (k)

  • 13 November 2007 - 20:15

    Jane Agian:

    Hahah en die foto met die (ijscoupe)Meloen is nice..Thai style hihi

  • 14 November 2007 - 12:29

    Brenda:

    He Jill,

    Brenda hier! Leuk om je verhaal te lezen.
    Tes had de link even doorgestuurd dus vandaar;-)

    Geniet er lekker van. Thailand is een heerlijk land en staat ook zeer zeker op mijn lijstje van landen om nogmaals te bezoeken.

    Intussen pas ik wel een beetje op Tessco hier.

    Have fun.

    Ciao xx Bren.

  • 14 November 2007 - 12:51

    Roy:

    He zussie
    Vette shit allemaal hoor !!!
    Foto's zijn ook mooi ,knetter land ben jaloers maar wie ook niet he!! Veel plezier nog en spreek je snel.
    XX

  • 14 November 2007 - 20:06

    Mama:

    Hahahahaaha, kijk ons eens staan! Ik wilde eigenlijk maar wat graag mee, maar ja dat ging niet, anders zaten mijn schatjes hier alleen thuis. Zo wat heb je een mooi verhaal geschreven kind! En wat een prachtige foto's. Ik kan mij voorstellen dat die mensen heel lief zijn! De natuur is ook heel mooi volgens mij! En lekker warm, brrrrrrrrrrrrr hier vriest het vannacht 4 graden! Ben benieuwd waar jullie reis verder heen gaat. Jill als ze daar goede wierook hebben (pas kopen als je naar huis gaat anders moet je teveel tillen) dan neem maar wat mee. Lekkere zware patchoullilucht of zo. Dominique heeft een nieuw nummer, morgen stuurt ze een sms
    Van ons allen kussen hier,

    en dat van dat ijs in dat restaurant,.....ja dat zie ik zo gebeuren,

    XXX Mama

  • 16 November 2007 - 15:15

    Tedjuh 070:

    he toppertje
    leuk verhaal .. zeker wel toppie volgens mij..!! je had me ge smst van het weekend :D lage maar wat is dat voor nummer want ik heb geprobeerd je te bellen maar dat nummer werkt niet zegt die dan

    nou kus voor jouw en rochel :D

    (K)

  • 16 November 2007 - 17:07

    Petra:

    Heyyy wijfie !!! zo te horen zijn jullie daar al lekker op dreef!!! leuk verhaal heb je neergezet en ook erg leuke foto,s ziet er allemaal erg mooi.

    denk aan jullie

    veel liefs uit het koude kikkerlandje!!!!

    xxx

  • 16 November 2007 - 17:50

    Rachelle:

    heeeeey grote nichht wat leuk allemaal lijkt me echt super vet daar in thailand nou als ik later groot ben wil zeker daar heen die foto's zijn ook mooi vooral et uitzicht en de dingen die je daar hebt lijken me ook veett
    dat van die kippen vond ik wat minder leuk..
    maarjahh
    veeeeeeeeeel plezierrrr en uitkijken voor de wilden beeste daar dadelijk word je nog opgegeten ofzo hahaha
    nou doeeeeeei fijne vakantiee
    en ik wacht op je volgende verhaaaltjee

    doeeeei dikke zoennn jee kleine nichhieee(K)

  • 16 November 2007 - 20:40

    Melissa:

    hey wijffie wat een super verhaal zeg maak er wat van he en de fotos zijn top super ga zo door groeten aan me zusje dikke kus

  • 17 November 2007 - 16:38

    Sarah Lee:

    haha.... goed om te lezen dat jullie lekker bezig zijn....!!! thop... trots op jullie....(K)

  • 18 November 2007 - 16:34

    Sanne:

    Wouw echt vet...krijg helemaal kriebels van je verhaal..Zoals ik al laatst tegen je zei, je droomd ervan en jij doet het gewoon!! Echt vet wijffie! Geef Rochel een dikke kuz! en veel plezier daar met ze 2tjes!! Ik hou je in de gaten vanuit dit kikkerlandje...

  • 19 November 2007 - 07:32

    Tessco:

    Happpppppppy Birstdayyyyyyy!! van harteeee en nog velen jaren...

    Ik zou zeggen maak er wat moois van maar dat gaat zeker lukken!!

    Dikke Kuzzzz

  • 19 November 2007 - 11:30

    Roy:

    Happy birthday zussie!!! maak er een groot feest van dikke kus van mij

  • 19 November 2007 - 12:18

    Jane:

    Van harte wijffie!!!!!!!
    Maak er onvergetelijk daggie/nachie van !!
    Denk aan je .. en ga t vanaaf vieren ok hahaha
    Kuss voor roos ook!
    LOve youuuu

  • 19 November 2007 - 17:54

    Mirella:

    hoi wijffie
    ik heb van suzanne de website doorgekregen echt heel leuk voor je joh.. ik hoop dat je je echt gaat vermaken. leuke foto's ziet er echt heel geweldig uit..
    vandaag ben je jarig dus wil ik je ook nog even feliciteren met je verjaardag wijffie... en een hele dikke kus vanuit dit koude kikkerlandje.... nou ik zal zeker vaker even kijken hoe het met je gaat.. geniet er in ieder geval van..
    groetjes mirella en fred. xxx

  • 20 November 2007 - 14:00

    Rachelle:

    gefeliciteeeerddd schattt 27 jaartjes geworden sorry voor de late reactie kon gisteren nie op internet dikke kuss(K)

  • 22 November 2007 - 06:53

    Sanne:

    Wijffie!! Ben ook zeker niet je verjaardag vergeten! Gefeliciteerd nog!! (had ff geen internet) Heb je beetje leuke dag gehad? Hoop weer snel over je te lezen dikke kuz!!

  • 22 November 2007 - 11:09

    Merel:

    Hi Jill,

    Wat een verhaal! Wij gaan volgende week he?! Dat had je vast van Ian al gehoord!

    Het zou zooo vet zijn als we ergens konden meeten, maar dat moeten we dan maar bekijken.. Jij idg heel veel plezier en doe een dikke kus aan Rochel

    kusss

  • 24 November 2007 - 16:18

    Rachelleke:

    Heeeeey Leukste Nicht(K)
    Hoe is het ermee
    Met Mijjj Goedd
    Waneer komt er weer een leuk verhaaltjee hierr nou ik hoor van jee hee moppiejj
    dikkke vette smakkerd van je nichiee (L)(I)

  • 26 November 2007 - 14:34

    Petra:

    Heyy wijfie hoe is het dan??? zijn jullie allemaal aan het uitspoken???

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Februari 2008

final destination..

29 November 2007

...the north ...

13 November 2007

**bangkok**

02 November 2007

..six days before my journey..
jill

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 14947

Voorgaande reizen:

13 December 2009 - 02 Februari 2010

estudio espanol..

08 November 2007 - 09 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: