final destination.. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van jill hendriks - WaarBenJij.nu final destination.. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van jill hendriks - WaarBenJij.nu

final destination..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg jill

06 Februari 2008 | Thailand, Bangkok

hallo allemaal...

helaas zit mijn reis in azie dr op,de tyd is voorbij gevlogen.
ik ben ondertussen alweer een week thuis..
zoals jullie hebben gemerkt ben ik niet echt een bijhouder maar vond et wel helemaal te gek wat dr allemaal is neergezet..
deze reis heeft me goed aangegrepen en laten zien dat ik meer wil en daarom zal dit zeker niet mijn laatste zijn..
ik heb genoten,gelachen,gehuild,en vooral ontdekt.,ontdekt dat we in verschillende werelden leven ..
de meeste mensen zijn arm en hebben bijna niets je ziet in krottenwijken dan ineens een grote villa staan waar je u tegen zegt waarom is het zo oneerlijk verdeeld ..
het zien van mensen die het met zo weinig moeten doen en dan toch zo gelukkig zijn dan vraag je je toch af wat is dr bij ons dan zo fout gegaan..
we zijn verpest iedereen is hebberig en gunt mekaar niets,en alles moet gehaast..
het kan anders heel anders..

daarom hou ik zo van dat land en zal ik daar zeker naar terug keren..
de mensen zijn warm en hartelijk je kan gewoon je scooter open laten,auto s staan daar met muziek aan met sleutel dr in ,huizen gaan niet eens op slot en iedereen loopt de deur bij elkaar plat en eet altyd gezamelijk,je kan altyd aanschuiven..
het maakt allemaal niet uit ...






wij hadden als laatst een hutje op het strand met een bed, douche ,klein balkonnetje , twee stoeltjes en een tafeltje echt meer hadden we niet nodig,.
dolgelukkig puur door de mooie omgeving en de lieve mensen ..

THATS WHY


I WILL BE BACK !!!!!



  • 06 Februari 2008 - 16:48

    Lind@:

    wauw! super verhaal.. eerlijk.
    indd we zijn verpest!
    bahh het leven kan zo anders zijn
    ik wil ook cker daar heen!! weg hier..
    kusz

  • 06 Februari 2008 - 17:52

    R*chelL@aaa....:

    Ja toppie... mooi gezegd! zoals het was... WE komen zeker terug. Om nog meer te mogen te zien en te ontdekken en nog meer goeie indrukken op doen.
    Keep up the good work!!! Yiihhaaaa
    Veel liefs Rochella I LOVE....THAILAND
    En nog heel veel meer... :D

  • 07 Februari 2008 - 15:16

    Fruity85:

    Buuv weer een mooi stukkie tekst... :) recht uit je hart, zoals ik je ken ;).. Ik ga ook bijna en heb er super zin hoop dat ik net zo van mag genieten als jullie, ennuh die hangmat,fiji en slapgelul hahaha ;) zou te gek zijn....

    sm(K)k

  • 08 Februari 2008 - 15:48

    Desperet Housewife 2:

    nou wijffie toch echt heerlijk dat je dr weer bent..
    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Februari 2008

final destination..

29 November 2007

...the north ...

13 November 2007

**bangkok**

02 November 2007

..six days before my journey..
jill

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 14949

Voorgaande reizen:

13 December 2009 - 02 Februari 2010

estudio espanol..

08 November 2007 - 09 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: